Friday, September 28, 2012

Tabahlah Wahai Hati.....

org peknen ni memang sensitif kan maklumlah hormon x stabil tapi entah kenapa kalau ade je yg marahkan marissa jiwa aku mesti tertekan x tahu kenapa kadang2 air mata ni laju je mengalir....mula la macam2 aku pikir....aku kenangkan....ye la aku yg mengandungkan die selama 9bulan....aku yg melahirkan die senang2 je org pukul die marah die mana aku x sedih....budak2 mana la tahu apa2 kan....memang aku x nafikan sekarang ni die suke meragam barangkali sebab nak dapat adik....ade je yg x kene kat die tp aku mintak sangat aku jd ibu yang tabah dan org yg sekelilingnyer pn akan jadi tabah tp aku nampak org sekelilingnyer cepat marahkan die....cepat pukul die....memang aku x sampai hati tgk die ye la kan budak yang umur 1 tahun 9 bulan manalah tahu apa2kan...kenapa la dieorg x pikir macam mana aku pikir.....rase sedih bile kenangkannyer.....mungkin die perlukan perhatian dari org sekelilingnya bukannyer utk dimarahkan. Die adalah amanah, anugerah dan ujian, kadang2 hati ni menangis kat dalam....kadang2 time sembahyang tetiba je air mata ni mengalir....org x faham apa yg aku rase....Ya Allah kau peliharalah anakku......

sanggup ke tgk budak ni kene marah kene pukul (aku x sanggup.....)

No comments:

Post a Comment