Wednesday, April 22, 2009

Karnival Jom Sihat - Titiwangsa



Tetiba jer abi ada kesedaran sivik pasal kesihatan terkejut juga saya n ummi yelah selama ni kalau ummi saya ajak medical chckup abi saya mesti x nak pg tp kali ni lain pula abi saya yang ajak kiterorang pg so ape lg kiterorg setuju je laaaa....(kat sni x de objection) w/pun ummi saya nak pg tempat lain sebenarnyer....apa2 pun karnival tu tersangat lah OK ade pemeriksaan kesihatan secara percuma alhamdulilah ummi, abi n saya semuanya sihat2 belaka cuma ummi saya bacaan gulanyer rendah so kepada ummi byklah makan gula-gula(he...he...he...)


3 comments:

  1. hai kak sue ku syg....

    biar betul kak, ni kirenye dah takmo kat FP ke he he hehe.....takpe2 laa mane2 pun tak kisah....tetap jenguk akak jugak....

    alahai sronok tgk madihah hepi berlari2 tu....tu laa best jadi kanak2 kan tak yah pikir masalah2....main ajek kejenye he he he

    ape2 pun, selamat datang ke dunia blogspot yea kak

    ReplyDelete
  2. Re:
    hai adik lieyaku sayang....

    bknnyer x nak kat FP tp memandangkan FP tu israel punyer so akak kene lah b'alih arah...

    a'a kan lieya jadi kanak2 mmg seronok main...main...main... xde nak pk keje...masalah...

    TQ....

    ReplyDelete