Thursday, September 11, 2014

Wildan Susu Kambing 100%

Kelebihan Wildan Susu Kambing

Tahukah anda, kebanyakan susu kambing yang boleh anda dapati di pasaran tidak mengandungi 100% susu kambing. Sebahagiannya telah dicampur dengan susu lembu atau lebih dikenali sebagai susu skim (skim milk) atau krimer bukan tenusu (non-dairy milk). Ada diantara campuran tersebut sehingga mencecah 40% susu lembu dan hanya 60% susu kambing, maka dengan mengurangkan kandungan susu kambing maka mereka dapat menawarkan produk susu kambing mereka pada harga yang lebih murah. Berbeza dengan produk kami, Wildan Susu Kambing adalah 100% susu kambing asli tanpa campuran susu lembu. Maka harga yang kami tawarkan bagi 100% susu kambing asli adalah sangat berpatutan. 
Seperti yang diketahui umum bahawa susu kambing mempunyai pelbagai khasiat, maka mengambil susu kambing yang 100% asli dapat membantu memberikan khasiat susu kambing yang lebih berkesan daripada produk susu kambing yang telah dicampur dengan susu lembu.

  

susu kambing merupakan minuman para anbia terdahulu dan ia mempunyai terlalu banyak khasiat dan merupakan susu terbaik selepas susu ibu. Kita umat islam amat digalakkan bertukar dari susu lembu kepada susu kambing dan menjadikan susu kambing ini minuman harian.

pm/whatsapp 0129155489

No comments:

Post a Comment